دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
6488
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۷:۳۷

مبادلات مرزی پاکستان و ایران طبق روال گذشته در حال انجام است

رسانه: در پی تشدید تنش ها بین اسلام آباد و تهران، مبادلات مرزی پاکستان و ایران طبق روال گذشته در حال انجام است.



مبادلات مرزی پاکستان و ایران طبق روال گذشته در حال انجام است

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دان به نقل از مقامات پاکستان خبر داد که در پی تشدید تنش ها بین اسلام آباد و تهران، تمامی گیت های بازرسی در مرز پاکستان و ایران باز است و مبادلات تجاری بین دو کشور به روال عادی خود در حال انجام است.
سید احمد عمرانی نماینده منطقه مکران (استان سند) گفت: شرایط متشنج منجر به هیچ محدودیتی نشد.مبادلات تجاری از طریق شهرهای مرزی [پاکستان] از جمله تفتان، گوادر، کچ، پنجگور و واشوک ادامه دارد.
روز پنجشنبه بیش از ۱۰۰ کامیون حامل برنج، سیب زمینی و سایر کالاها از پاسگاه تفتان از پاکستان به ایران عبور کردند. گاز طبیعی مایع و سایر فرآورده های نفتی از خاک ایران به پاکستان وارد شد.
همکاری های تجاری ایران و پاکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2024

بازگشت قریب الوقوع سفرای ایران و پاکستان به محل ماموریت
به گزارش این نشریه، پیشتر اسلام آباد اعلام کرد که یک هیئت تجاری پاکستانی متشکل از ۳۴ نفر برای امضای اسناد همکاری وارد چابهارشدند. این هیئت بلافاصله در اعتراض به حمله نظامی ایران به دو مقر گروه تروریستی جیش‌العدل در پاکستان در ۱۶ ژانویه این کشور را ترک کرد.
در ۱۸ ژانویه، وزارت امور خارجه پاکستان گزارش داد که نیروهای مسلح این جمهوری یک عملیات ضد تروریستی انجام دادند که طی آن حملاتی به مخفیگاه‌های تندروها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام شد. به گفته مقامات منطقه، در نتیجه این حمله ۱۰ نفر از جمله ۴ کودک کشته شدند.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6488 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما