شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ /
5338
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

تشکیل پرونده قضائی برای ۸۰ نفر از هتاکان به شهدای کرمان در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب دادگستری کل اصفهان از تشکیل پرونده قضایی برای ۸۰ نفر از توهین کنندگان و هتاکان به شهدای حادثه تروریستی کرمان در فضای مجازی خبرداد.



تشکیل پرونده قضائی برای ۸۰ نفر از هتاکان به شهدای کرمان در اصفهان

به گزارش مشرق، سید محمد موسویان اظهار داشت: پس از عملیات تروریستی در کرمان که منجر به شهادت بیش از ۹۰ نفر از مردم مظلوم و بی دفاع شد، برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتوای خلاف واقع در برخی شبکه‌های اجتماعی با حرمت شکنی شهدای حادثه تروریستی کرمان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شده و امنیت روانی جامعه را مخدوش و مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: بر همین اساس با دستور دادستان کل کشور و دستور رئیس کل دادگستری استان مبنی بر برخورد قضائی قاطع با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ۸۰ نفر از اشخاصی که در شبکه‌های اجتماعی اخبار کذب و محتوای توهین آمیز به مقام شهدای تروریستی کرمان تولید، منتشر یا بازنشر کرده بودند، شناسایی و پرونده قضائی در دادسرای مرکز استان، تشکیل و در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن تأکید به شهروندان در خصوص دریافت اخبار و اطلاعات از مبادی رسمی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان برابر قوانین موضوعه با کسانی که اخبار و محتوای جعلی، منتشر و باعث بر هم خوردن امنیت روانی جامعه می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5338 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما