چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
6033
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

اردوغان: بزرگترین سلاح در برابر همسان‌سازی، آموزش زبان و فرهنگ مادری به کودکان است

اردوغان: بزرگترین سلاح در برابر همسان‌سازی، آموزش زبان و فرهنگ مادری به کودکان است استانبول/ خبرگزاری آنادولو رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیام تصویری به کنگره اتحادیه دموکرات بین‌الملل (IDU) گفت: این را هرگز فراموش نکنید؛ بزرگترین سلاح ما در برابر همسان سازی، آموزش زبان مادری، فرهنگ و ارزش‌های تمدنی به فرزندانمان […]

اردوغان: بزرگترین سلاح در برابر همسان‌سازی، آموزش زبان و فرهنگ مادری به کودکان است

استانبول/ خبرگزاری آنادولو

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیام تصویری به کنگره اتحادیه دموکرات بین‌الملل (IDU) گفت: این را هرگز فراموش نکنید؛ بزرگترین سلاح ما در برابر همسان سازی، آموزش زبان مادری، فرهنگ و ارزش‌های تمدنی به فرزندانمان بود که ضامن آینده ما هستند.

اردوغان با ابراز امیدواری از اینکه این کنگره برای اتحادیه دموکرات بین‌الملل و نمایندگان آن سودمند باشد، گفت: به همین مناسبت، مایلم از همه کسانی که در رسیدن اتحادیه دموکرات بین‌الملل تا به امروز مشارکت داشته‌اند، تشکر کنم. از همکاران ما، از مدیران گرفته تا روسای جمهور منطقه ما، برای برادرانمان که دار فانی را وداع گفته‌اند، از خداوند رحمت می‌طلبم.

وی در ادامه گفت: در شرایطی که بسیاری از تهدیدها از اسلام هراسی گرفته تا نژادپرستی فرهنگی در اروپا در حال افزایش است، وظیفه اصلی اتحادیه ما دفاع از حقوق و منافع ترک‌های اروپایی تا انتها بدون انحراف از دموکراسی و قانون است.

اردوغان خطاب به حاضران در این کنگره تصریح کرد: از شما انتظار داریم که در زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی کشورتان مشارکت بیشتری داشته باشید. این را هرگز فراموش نکنید؛ بزرگترین سلاح ما در برابر همسان سازی، آموزش زبان مادری، فرهنگ و ارزش های تمدنی به فرزندانمان است که تضمین کننده آینده ما هستند.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6033 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما