دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
4909
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

دیدار رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه و معاون رئیس جمهور آذربایجان

دیدار رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه و معاون رئیس جمهور آذربایجان آنکارا/خبرگزاری آنادولو فخرالدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که با حکمت حاجی‌اف، معاون رئیس جمهور آذربایجان در مرکز این اداره در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرده است. آلتون […]



دیدار رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه و معاون رئیس جمهور آذربایجان

آنکارا/خبرگزاری آنادولو

فخرالدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که با حکمت حاجی‌اف، معاون رئیس جمهور آذربایجان در مرکز این اداره در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرده است.

آلتون در این بیانیه گفت که ما برای تقویت همکاری بین ترکیه و کشور دوست و برادر آذربایجان در سطح منطقه‌ای و جهانی، هم در زمینه‌های ارتباطی، رسانه‌ای و دیپلماسی عمومی و هم در مبارزه با اطلاعات جعلی اهمیت زیادی قائل هستیم.

وی تاکید کرد که در آینده، همکاری‌های خود را در عرصه رسانه‌ای و ارتباطات افزایش داده و به عنوان دو کشور دوست و برادر در عرصه بین‌المللی به مبارزه برای حقیقت ادامه خواهند داد.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4909 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما