چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
4769
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

امام جمعه قم: اسرائیل پیام حمله موشکی را بگیرد /  قهر کردن مردم با صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند 

امام جمعه قم گفت: از پاسخ کوبنده سپاه تشکر می کنیم، اینکه از خوزستان برای زدن ادلب و از موشک نقطه‌زن ‌استفاده کردند و با این اقدام خواست بگوید اسرائیل بداند این موشک تا آنجا که هستی می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنی ما پای کار هستیم.



امام جمعه قم: اسرائیل پیام حمله موشکی را بگیرد /  قهر کردن مردم با صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند 

آفتاب‌‌نیوز :

سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: براساس احادیث معیار دوستدار اهل بیت (ع) بودن باید نسبت به خدا مطیع وفرمان بر باشیم  و در صورت نافرمانی توبیخ می‌شویم، اگر عشق به رسول خدا و معصومین (ع) می‌خواهیم ابتدا باید سرچشمه را درست کنیم که دوستی و محبت با خداست.

امام جمعه قم افزود: ماه‌های رجب و شعبان و رمضان فرصت‌های زمانی است که باید از آن به خوبی بهره گرفت و با دعا، عبادت و روزه انس بگیریم و با قرآن کریم انس پیدا کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اهمیت تداوم سیره معصومین (ع) بیان کرد: کتاب‌های مفصلی در شرح حال ائمه (ع) نوشته شده است و سخنرانی‌های خوبی در این ایام درباره اهل بیت از صدا و سیما پخش می‌شود که باید با شیوه زندگی معصومین آشنا شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ۱۳ رجب سال روز میلاد امیرالمومنین (ع) است که رسول خدا می‌فرماید یا علی جز خدا و من کسی تو رو نشناخت، پیامبر (ص) به ما توصیه می‌کنند با امیرالمومنین (ع) باشیم، ولایت امیرالمومنین (ع) ولایت خداست و حُب به علی حُب خداست و پیروی از راه امام علی (ع) واجبی از سوی خداست.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ۱۰۰ روز از حملات رژیم صهیونیستی به مردم غره می‌گذرد که کودکان و زنان بی گناه به شهادت رسیدند و هزاران شهید و مجروح و آواره از جمله اقدامات رژیم صهونیستی است که در ظاهر چهره انسان را دارد و حقیقتا انسان نیست.

حسینی بوشهری افزود: هرچه به جلو می‌رویم رژیم اشغالگر و ائتلاف و حامیان آمریکا احساس می‌کنند دستاوردی ندارند و چهره ریاکارانه آن‌ها در دنیا به رسوایی تبدیل شده است و دیگر در مجامع بین المللی جرات ندارند از حقوق بشر تعریف کنند.

امام جمعه قم گفت: روی خواهد رسید که رژیم صهیونیستی نه از بیرون بلکه از درون فرو می‌پاشد، اسرائیل چه وقت تصور می‌کرد محاصره دریایی شود آن هم از سوی جوانان قهرمان یمن، آمریکا حمله می‌کند یمنی‌ها هم حمله کرده و کشتی‌ها را می‌زنند، رئیس انصارلله در سخنرانی‌های خود همواره بر پشتیبانی خدا تاکید می‌کند و کسی این گونه خدا را پشتیبان خود بداند هیچ گاه کوتاه نمی‌آید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: طوفان الاقصی که آمد رژیم صهیونیستی را غافل کرد واز درون سیستم اطلاعاتی وامنیتی این رژیم از هم پاشیده شده است، اعتقاد داریم که اهل توسعه جنگ نیستیم، ولی یک پیام می‌دهیم و اینکه اگر آمریکا می‌خواهد رژیم منحوس صهونیستی در آرامش باشد بگذارد مردم غزه در آرامش باشند و آتش بس و آزادسازی اسرا و مردم فلسطین به سرزمین خود برگردند و روزی دولت مستقل فلسطین تشکیل شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم، اینکه از خوزستان برای زدن ادلب و از موشک نقطه‌زن استفاده کردند و با این اقدام خواست بگوید اسرائیل بداند این موشک تا آنجا که هستی می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنی ما پای کار هستیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در ملاقات ائمه جمعه با رهبر انقلاب نکات مهمی از ایشان به عنوان امام و پیشوای جامعه مطرح شد و از مردم تکریم کرده و فرمودند مردم همواره پای انقلاب بودند وتا آخر خواهند بود و از ائمه جمعه خواستند ارتباط با مردم بیش از گذشته حفظ شود.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: انتخابات در پیش است و کاری که شما مردم باید رقم بزنید روز ۱۱ اسفند و حضور پای صندوق‌های رای است و حضور مردم سبب حاکمیت مردم می‌شود و قهر کردن با صندوق‌های رای مشکلی را حل نمی‌کند و امیدواریم روز ۱۱ اسفند شاهد پرشور حضور مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

منبع : aftabnews.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4769 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما