جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
4198
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۵

اظهار نظر افسر آمریکایی درباره انهدام محل استقرار مزدوران خارجی در اوکراین

یک افسر بازنشسته آمریکایی درباره حمله دقیق روسیه به محل استقرار مزدوران فرانسوی در شهر خارکوف که طی آن بیش از ۶۰ مزدور کشته شدند، اظهار نطر کرد.



اظهار نظر افسر آمریکایی درباره انهدام محل استقرار مزدوران خارجی در اوکراین

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده، ارل راسموسن، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از مزدوران فرانسوی در جریان حمله روسیه به خارکوف در روز سه شنبه کشته شده اند، گفت: “من فکر می کنم که این اتفاق آنچه روسیه همیشه گفته است را تایید می کند.” اگر می‌خواهید بخشی از نیروهای اوکراینی باشید، باید در نظر بگیرید که با شما به عنوان یک مزدور رفتار می‌شود و نباید در این مورد تردید داشت.”
راسموسن گفت برخی از مزدوران اوکراینی ممکن است سربازان سابق باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است ازنظامیان “نیروهای ویژه” باشند که به اوکراین کمک می کنند. علاوه بر این، او معتقد است که حداقل چند صد و احتمالاً چندین هزار مشاور ناتو در این کشور باشند.
سامانه راکتی گراد ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024

عملیات ویژه روسیه در اوکراین

انهدام محل استقرار مزدوران خارجی نیروهای مسلح اوکراین توسط ارتش روسیه

این تحلیلگر خاطرنشان می کند که پوشش مغرضانه غربی ممکن است به متقاعد کردن مزدوران برای پیوستن به اوکراین کمک کند، و گفت: “وقتی در مورد دولت در آنجا می شنوید … جایی که انتخابات وجود ندارد، مطبوعات آزاد وجود ندارد، احزاب مخالف، رهبران مخالف وجود ندارند … حقیقت آشکار می شود که ممکن است باعث شود مردم افکار دیگری داشته باشند.”
وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه با سلاح های دقیق به ساختمان محل استقرار مزدوران فرانسوی در خارکف حمله کرده و بیش از ۶۰ شبه نظامی را کشتند. در نتیجه این حمله، ساختمانی که مزدوران در آن مستقر بودند “به طور کامل ویران شد.” این اداره خاطرنشان کرد: “بیش از ۶۰ ستیزه جو منهدم شدند و بیش از ۲۰ نفر به مؤسسات پزشکی منتقل شدند.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4198 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما