شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
3337
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

علوی: ایران کشور برادر ما است، اما تدابیر لازم برای دفاع از سرزمین‌مان را اتخاذ خواهیم کرد

علوی: ایران کشور برادر ما است، اما تدابیر لازم برای دفاع از سرزمین‌مان را اتخاذ خواهیم کرد اسلام‌آباد/ خبرگزاری آنادولو عارف علوی، رئیس‌ جمهور پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران کشور برادر ما است، اما تدابیر لازم برای دفاع از سرزمین‌مان را اتخاذ خواهیم کرد. علوی با تاکید بر اینکه پاکستان در خصوص امنیت […]



علوی: ایران کشور برادر ما است، اما تدابیر لازم برای دفاع از سرزمین‌مان را اتخاذ خواهیم کرد

اسلام‌آباد/ خبرگزاری آنادولو

عارف علوی، رئیس‌ جمهور پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران کشور برادر ما است، اما تدابیر لازم برای دفاع از سرزمین‌مان را اتخاذ خواهیم کرد.

علوی با تاکید بر اینکه پاکستان در خصوص امنیت ملی و تمامیت ارضی خود مصالحه نخواهد کرد، از حمله ارتش پاکستان به «پناهگاه‌های تروریست‌‌ها» در ایالت سیستان و بلوچستان ایران تمجید کرد.

رئیس‌جمهور پاکستان در این بیانیه تروریسم را مشکل مشترک دانسته و بر لزوم تلاش جهانی برای نابودی آن تاکید کرد.

علوی با اشاره به اینکه پاکستان برای حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشورها احترام قائل است، تصریح کرد که از سایر کشورها انتظار دارند تا حقوق بین‌المللی را رعایت کنند.

او در بیانیه خود همچنین تاکید کرد که مشکلات بین پاکستان و ایران باید از طریق گفت‌و‌گو و رایزنی حل شوند.



خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر میکند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

منبع : www.aa.com.tr
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3337 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 23 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما