شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
1819
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۴

در پاکستان درباره حملات به اهدافی در ایران توضیح دادند

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان یک سری حملات دقیق نظامی به “مخفیگاه‌های تروریست‌ها” در ایران انجام داد که طی آنها تعدادی از “تروریست‌ها” از بین رفتند.



در پاکستان درباره حملات به اهدافی در ایران توضیح دادند

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این مقامات استان سیستان و بلوچستان از شنیده شدن صدای انفجار در چندین منطقه از منطقه سراوان در منطقه واقع در جنوب شرق ایران در مرز با پاکستان خبر دادند.
حمله موشکی پاکستان به خاک ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2024

حمله موشکی پاکستان به خاک ایران + ویدئو
در این بیانیه منتشره آمده است: “صبح امروز پاکستان یک سری حملات نظامی دقیق را علیه مخفیگاه های تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد که در جریان این عملیات تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند”.
بر اساس این بیانیه، پاکستان چندین سال است که نگرانی های خود را با ایران در اینباره مطرح کرده است که “تروریست های پاکستانی الاصل” در خاک این کشور پناه می گیرند، اما تهران اقدام کافی علیه آنها انجام نداده است.
این بیانیه می‌افزاید ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. ما همواره بر گفتگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم و به تلاش خود برای یافتن راه حل های مشترک ادامه خواهیم داد.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1819 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما