شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
1994
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۸

سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان ماکرون در مورد روسیه پاسخ داد

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، پس از سخنان امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در مورد غیرقابل قبول بودن پیروزی روسیه در اوکراین، پاسخ داد.



سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان ماکرون در مورد روسیه پاسخ داد

به گزارش اسپوتنیک، او در کانال تلگرامی خود نوشت: “اگر ماکرون نسخه ای از “مقررات” ذکر شده را دارد، لطفاً به اشتراک بگذارد. در مورد پیروزی، این به “اجازه” ماکرون یا شخص دیگری بستگی ندارد – روسیه آنچه را که اعلام کرده انجام می دهد.
پیش از این، مکرون گفته بود که پیروزی روسیه “مقررات برقرار شده نظم بین‌المللی” را به خطر می‌اندازد.
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2024

سفیر فرانسه در کی یف: پاریس بر تولید تسلیحات در خاک اوکراین تمرکز خواهد کرد
وی همچنین در توضیح اظهارات وزیر امور خارجه اوکراین، خاطرنشان کرد که این “تیم ولادیمیر زلنسکی” بود که موجودیت اوکراین و مردم آن را که از حق تصمیم گیری درباره سرنوشت خود محروم هستند، به خطر انداخته است.
دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، پیش از این در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی ABC News اعتراف کرد که نیروهای اوکراینی در صورت تمام شدن سلاح، با بیل خواهند جنگید، “زیرا موجودیت اوکراین در خطر است”.
زاخارووا گفت: “حیف که او نگفت که دقیقاً چه کسی موجودیت اوکراین را به خطر انداخته است. به هر حال، این آنها بودند، کل این باند رژیم کی یف به رهبری زلنسکی. این باند، تیم زلنسکی بود که همه آنچه در اوکراین بود را به خطر انداخت – اول از همه، مردم، منابع، و حتی زمین ها. کوله با همین کار را کرد، اما در مورد آن صحبت نمی کند.”
وی خاطرنشان کرد: “آینده اوکراین، اصولاً باید توسط مردم اوکراین تعیین شود. تنها مشکل این است که به دلیل چنین دولت های دست نشانده ای که کوله با را نیز در بر می گیرد، مردم اوکراین مدت هاست که هیچ حقی ندارند، چه رسد به حق رای.”
از ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات ویژه را “حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند” اعلام کرده است. او گفت که برای دستیابی به این هدف، برنامه ریزی شده است که ” نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن” اوکراین انجام شود و همه جنایتکاران جنگی که مسئول “جنایت های خونین علیه غیرنظامیان” در دونباس هستند، به عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع روسیه ، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و هدف اصلی آزادسازی منطقه دونباس است.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1994 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما