دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
1060
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۶:۱۳

احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی در انتخابات امسال نقش آفرین هستند

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: همه احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیش رو نقش آفرین هستند و تلاش دولت هم بر همین موضوع بوده است تا با فعالیت همه نخبگان و جریانات سیاسی در چارچوب قانون، زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود.



احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی در انتخابات امسال نقش آفرین هستند

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان، محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور روز شنبه در نشست با فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران استان گلستان با حضور استاندار و معاونین استاندار ، با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: هر انتخاباتی نسبت به انتخاب های گذشته به دلیل تشدید دشمنی ها برای مقابله با پیشرفت ایران، حساس‌تر است و باید توجه داشت که مشارکت قوی و حداکثری موجب تقویت کشور می شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور  افزود: اجرای دقیق قانون و مجموع اقدامات عوامل اجرایی انتخابات در مشارکت و تسهیل در روند رای گیری تاثیرگذار است و به همین دلیل توجه به نیازمندی‌های اجرایی شعب به عنوان نقطه کانونی حضور مردم در انتخابات اهمیت ویژه ای دارد.
وی افزود: شناسایی مراکز جمعیتی، شعب سیار و حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است که در برنامه ریزی های فرمانداران و بخشداران باید مورد توجه قرار گیرد.
شاهچراغی یادآور شد: خوشبختانه استان گلستان در موضوع انتخابات آمادگی لازم را دارد و مجموعه اقدامات ستاد انتخابات استان مطلوب بوده و پیش بینی های لازم برای برگزاری یک انتخابات منظم و خوب دیده شده است. 
وی ادامه داد: توجه به اقتضائات استانی و مدل مشارکت هر منطقه و شهرستان در مسئله انتخابات بسیار پراهمیت است.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به مشارکت خوب مردم گلستان در انتخابات ها ، گفت: خوشبختانه گلستان جزو استان هایی است که در انتخابات های پیشین همواره مشارکتی بیش از میانگین کشور داشته است و امیدواریم با همراهی همه دلسوزان استان در این دوره شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات باشیم.
شاهچراغی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و حل مسائل و دغدغه های مردم همواره میزان مشارکت را ارتقا می بخشد و رشد خدمت رسانی و پیشرفت استان در دولت سیزدهم نوید برگزاری یک انتخابات پرشور در ۱۱ اسفند را می دهد.
وی گفت: همه احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیش رو نقش آفرین هستند و تلاش دولت هم بر همین موضوع بوده تا با فعالیت همه نخبگان و جریانات سیاسی در چارچوب قانون، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم نماید.
در این جلسه سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه، روسای کمیته ها گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند و پیشنهادات، دغدغه ها و مشکلات را با رئیس ستاد انتخابات کشور در میان گذاشتند.

منبع : www.moi.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1060 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما