چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
31758
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

ترس الله‌کرم از حسن روحانی و درخواستش از شورای نگهبان: تأییدصلاحیت روحانی موجب ریزش بخش دیگری از آرا خواهد شد

حسین الله‌کرم گفت: پرونده شکایت ۸۰۰‌هزار نفری و شکایت‌های متعدد دیگری که از آقای روحانی انجام شده است، یک پشتوانه کاملاً مردمی دارد که همین امر برای ردصلاحیتش کافی است.



اصلاحات نیوز؛ حسین الله‌کرم گفت: پرونده شکایت ۸۰۰‌هزار نفری و شکایت‌های متعدد دیگری که از آقای روحانی انجام شده است، یک پشتوانه کاملاً مردمی دارد که همین امر برای ردصلاحیتش کافی است.

به گزارش جوان، او افزود: به طور معمول ما باید شاهد ردصلاحیت روحانی باشیم، این حداقل خواسته مردم است، اما به نظر خیلی‌ها به دنبال این مسئله هستند که با توجیه مصلحت نظام و اینکه برای مشارکت بالا نیازمند این افراد هستیم، برای آن‌ها تأیید صلاحیت بگیرند، در حالی که من می‌خواهم عرض کنم تأییدصلاحیت این‌ها موجب ریزش بخش دیگری از آرا خواهد شد. تأییدصلاحیت این جریان‌ها موجب ریزش آرای بخشی از جمله حزب‌اللهی‌ها خواهد شد.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 31758 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]