دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
34068
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۰۱

می‌دانید چرا یک ماه است خبری از حمله به گشت‌ارشاد و کشتن نیکا با باتوم نیست؟ چون کارفرمای دروغگویان در غزه مشغول کودک‌کشی است!

روزنامه همشهری نوشت: دقت کرده‌اید که حدود یک‌ماه است اخبار ایران بحرانی نیست؟ به‌نظرتان چرا؟ خیلی ساده است… کارفرمای دروغگویان مشغول کودک‌کشی است و جیره دروغ‌پراکنی خرج موشک‌پراکنی در غزه می‌شود.



اصلاحات نیوز؛ روزنامه همشهری به این سوال پاسخ داده که چرا یک ماه است به زعم این روزنامه اخبار کشور بحرانی نیست.

به گزارش همشهری، دقت کرده‌اید که حدود یک‌ماه است اخبار ایران بحرانی نیست؟ مثلا پدری از فقر، کودک خود را نمی‌خورد! و گشت‌های ارشاد به کنسرت‌های موسیقی حمله نمی‌کنند! و مسئولان به ونزوئلا فرار نمی‌کنند! و اشنویه سقوط نمی‌کند! و به‌جای رهبر معظم انقلاب «میرطاهر» نمی‌آید! و نیکا را با باتوم نمی‌کشند! و دانشجویان شریف به خاک و خون کشیده نمی‌شوند! و پاهای رونقی در زندان نمی‌شکند! و به آرمیتا در زندان تعرض نمی‌شود! و… به‌نظرتان چرا؟ خیلی ساده است… کارفرمای دروغگویان مشغول کودک‌کشی است و جیره دروغ‌پراکنی خرج موشک‌پراکنی در غزه می‌شود.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34068 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]