چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
34930
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۴

بساط حاکمیت دوگانه در کشور جمع شد/ دولت خود را در مقابل رهبر چیزی نمی‌داند

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: بساط حاکمیت دوگانه در دولت سیزدهم در کشور جمع شد؛ دولت خود را در برابر رهبر معظم انقلاب چیزی نمی‌داند و همه توانش را برای تحقق منویات ایشان در خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گرفته‌ است.



اصلاحات نیوز؛ محسن منصوری شنبه شب در آیین اختتامیه اولین نمایشگاه روایت پیشرفت خدمات دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس قم تاکید کرد: عملکرد و حاصل تلاش های دولت در ۲ سال پیشرو بیشتر نمایان می شود.

وی افزود: دولت سیزدهم سال ۱۴۰۰ در حالی فعالیت و خدمت خود را اغاز کرد که کشور با تورم ۶۰ درصدی و کسر بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی که ام المصائب است مواجه بود.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت و بهداشت روزانه حدود ۷۰۰ کشته به دلیل ابتلا به کرونا می‌دادیم؛ هشت میلیارد دلار اجازه استفاده از ارز ۴۲۰۰ داشتیم که همه را در دولت قبل هزینه کرده بودند، تَنخواه کشور مصرف شده‌ بود، در حوزه مدیریت تقریبا کارها رها بود،در حوزه انرژی ناترازی‌های جدی داشتیم.

منصوری گفت: ذخایر کالاهای اساسی در برخی از استان‌ها به کمتر از دو هفته رسیده بود، این از نظر امنیت غذایی اتفاق خطرناکی بود؛ ‌ کشور در این شرایط تحویل گرفته شد در حالی که موضوع روز پرداخت حقوق بود.

وی افزود: دولت سیزدهم با تغییر رویکرد گفتمانی توانست این مشکلات را پشت سر گذارد، ‌ نگاه به درون و اتکا به ظرفیت‌های داخلی در این دولت بستر پیشرفت‌ها را فراهم آورد امروز خیلی از مجموعه‌های داخلی مسائل را به بهترین شکل حل می‌کنند.

معاون رییس جمهوری گفت: بساط حاکمیت دوگانه در دولت سیزدهم در کشور جمع شد؛ دولت خود را در برابر رهبر معظم انقلاب چیزی نمی‌داند و همه توانش را برای تحقق منویات ایشان در خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گرفته‌ است.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34930 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]