دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
35153
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۱۲

کیهان: ما و جبهه مقاومت دنبال گسترش جنگ نیستیم اما از جنگ هم نمی‌ترسیم

روزنامه کیهان نوشت: جریان غرب‌گرای داخلی به عنوان نیروهای نیابتی آمریکا در ایران این روزها سعی می‌کند با تحریف و وارونه‌نمایی، «ترس آمریکا» را «نگرانی ایران» جا بزند. سابقه آنها نشان می‌دهد همیشه از «ترس جنگ» پیشنهاد «خودکشی» داده‌اند و البته به گواهی تاریخ هرگز تحلیل آنها از «تهدید جنگ» نیز معتبر نبوده است.



اصلاحات نیوز؛ روزنامه کیهان «جریان غربگرای داخلی» را نیروی نیابتی آمریکا در ایران خواند.

به گزارش کیهان، ایران و جبهه مقاومت نشان داده‌اند گسترش جنگ و جبهه‌های درگیری انتخاب آنها نیست بلکه نتیجه ناگزیر اقدامات اسرائیل و آمریکا در غزه است و البته آنکه از گسترش این درگیری نیز می‌ترسد ایران نیست بلکه آمریکاست. جریان غرب‌گرای داخلی به عنوان نیروهای نیابتی آمریکا در ایران این روزها سعی می‌کند با تحریف و وارونه‌نمایی، «ترس آمریکا» را «نگرانی ایران» جا بزند. سابقه آنها نشان می‌دهد همیشه از «ترس جنگ» پیشنهاد «خودکشی» داده‌اند و البته به گواهی تاریخ هرگز تحلیل آنها از «تهدید جنگ» نیز معتبر نبوده است.

این روزنامه افزوده است: «جنگ‌هراسی» حربه آنها برای پیشبرد منافع آمریکا در ایران است. در حالی که آمریکا و اسرائیل جنگی تمام‌عیار را هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر در خاک فلسطین به راه انداخته‌اند، نیروهای نیابتی آنها جنگ دیگری را در داخل ایران اسلامی آغاز کرده‌اند. آنها با ایجاد شکاف و ترویج تحلیل‌های مخدوش و ایجاد محاسبات غلط، اراده‌ها را سست و به باورها حمله می‌کنند. آنها آفت هر ساختار محکم و مقاومی هستند و مثل موریانه‌ها از درون، سازه را تخریب می‌کنند.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35153 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 12 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 38 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]