چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
35124
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

ادعای رجانیوز در خصوص برکناری مجری جنجالی از شرکت بهنوش

سایت اصولگرای رجانیوز از برکناری امیرحسین طهماسبی مجری تلویزیون از شرکت بهنوش خبر داد.



رجانیوز مدعی شد: بنیاد مستضعفان در اولین اقدام دوره جدیدش دستور به برکناری امیرحسین طهماسبی مدیر انقلابی شرکت بهنوش داد.

طهماسبی مجری بخشی از برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» شبکه ۳ نیز است که در برنامه دو روز قبل خود خبری را راجع به ثبت نام حسن روحانی در مجلس خبرگان خوانده بود و با توجه به خسارت‌های بزرگ کشور در دوران ریاست جمهوری‌ او از شورای نگهبان خواسته بود تا در بررسی صلاحیت روحانی دقت کند.

رجا نیوز نوشت: رسانه‌های اصلاح طلب پس از این ماجرا اقدام به انتشار خبری کردند که طهماسبی «پاداش توهین» خود را گرفت و مشاور مدیرعامل شرکت بهنوش شد؛ این در حالی‌ست که طهماسبی سه ماه قبل در شهریور ۱۴۰۲ به عنوان معاون بازرگانی شرکت بهنوش ایران منصوب شده بود. 

با حواشی پیش آمده و باتوجه به دوره وزارت حسین دهقان در دولت حسن روحانی و روابط آنها، نهایتا صبح امروز امیرحسین طهماسبی با دستور مدیران بنیاد مستضعفان از شرکت بهنوش ایران اخراج شد. این در حالیست که طهماسبی برخلاف اخبار منتشر شده حتی از صداوسیما هم ممنوع الفعالیت نشده بود و صبح امروز هم برنامه زنده «سلام صبح بخیر» را اجرا کرد.

برکناری این مدیر جوان انقلابی در حالی اتفاق می‌افتد که پیش از این رهبر انقلاب در حکم انتصاب حسین دهقان رئیس جدید بنیاد مستضعفان دستور داده بودند تا نیروهای جوان، متخصص و انقلابی بکار گیری شوند.

طهماسبی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی‌ست که پیش از این تجربه مدیریت بازرگانی در شرکت‌های بخش خصوصی را نیز داشته است.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35124 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 13 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]