چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
17951
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۱۸

چرا رهبران حماس خارج از غزه هستند؟

نماینده جنبش حماس در تهران توضیح داد: مصری‌ها به هنیه اجازه بازگشت نداده‌اند. او برای ملاقات با رهبران عربی و اسلامی و مصاحبه‌ها باید از غزه بیرون می‌آمد.



چرا رهبران حماس خارج از غزه هستند؟

اصلاحات نیوز؛ خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران گفت: قصد این پروپاگاندایی که در این مقطع زمانی علیه این رهبران ما در رسانه‌ها راه افتاده،  هدف قرار دادن روحیه مردم ما و مسلمانان است آقای هنیه منزلش در اردوگاه الشاطئ که بدون برق و آب است، مانند خانه دیگر هموطنان عزیزمان است.

به گزارش جماران وی ادامه داد مصری‌ها به هنیه اجازه بازگشت نداده‌اند. او برای ملاقات با رهبران عربی و اسلامی و مصاحبه‌ها باید از غزه بیرون می‌آمد.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17951 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]