چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
13329
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۵

تیم فنی آژٰانس به ایران می‌آید

خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتی از اعزام یک تیم فنی توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران طی روزهای آتی خبر داد.



تیم فنی آژٰانس به ایران می‌آید

لارنس نورمن،‌خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتی نوشت: “مطابق با آنچه که دریافته‌ام یک تیم فنی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران خواهد رفت.”

این خبرنگار همچنین به نقل از رافائل گروسی،‌ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت: “ما باید فرایند رسیدن به توانایی‌های نظارتی و راستی‌آزمایی بیشتر را آغاز کنیم. ما این کار را طی روزهای آتی انجام خواهیم داد. من یک تیم فنی برای اجرای این کارها اعزام خواهم کرد. امیدوارم که به هیچ مشکلی برخورد نکنیم.”

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13329 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]