یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
30610
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۰۷

وزیر ارتباطات هم از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات را قانع‌کننده ندانستند.



وزیر ارتباطات هم از مجلس کارت زرد گرفت

در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی سوال عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم اجرای قانون در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات در دستورکار قرار گرفت.

از آنجایی که نماینده سوال کننده از توضیحات وزیر ارتباطات قانع نشد، پاسخ‌های وی به رأی نمایندگان گذاشته شد که وکلای ملت با ۱۰۹ رأی موافق، ۱۱۵ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۸ نماینده حاضر در جلسه پاسخ‌های زارع پور را قانع کننده ندانستند.

به این ترتیب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجلس کارت زرد گرفت.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30610 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]