یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
30658
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

نماینده مجلس ششم در زندان بیجار ۴۰ ضربه شلاق خورد

محمد محمد رضایی نماینده مردم بیجار بخاطر مبارزه با زمین خواری توسط شاکیان خصوصی به ۵ سال حبس محکوم شده است.



نماینده مجلس ششم در زندان بیجار ۴۰ ضربه شلاق خورد

محمد محمد رضایی نماینده مردم بیجار بخاطر مبارزه با زمین خواری توسط شاکیان خصوصی به ۵ سال حبس محکوم شده است.فاطمه بهرامی همسر محمد محمد رضایی نماینده مردم بیجار در مجلس ششم گفت: همسرم که بخاطر مبارزه با زمین خواری توسط شاکیان خصوصی به ۵سال حبس محکوم شده است اکنون بیش از ۲ هفته است که در زندان بیجار برای تحمل کیفر زندانی شده است.

روزنامه مستقل نوشت: فاطمه بهرامی که باتاثر و گریه با ما گفتگو می کرد عنوان داشت با وجود وضع وخیم بیماری و همچنین نیاز آنی وی به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا در زندان بیمارتر از گذشته شده است، امروز شنبه۲۴ دیماه۱۴۰۱ در اجرای احکام زندان ۴۰ ضربه شلاق خورده است.

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30658 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]