چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
28023
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۴

آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی عراق در بغداد

در پی فراخوان چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی از مردم عراق به برگزاری تظاهرات در واکنش به تحصن طرفداران جریان صدر در ساختمان پارلمان، نیروهای امنیتی حضور خود در بغداد و خیابان‌های منتهی به منطقه الخضراء را تقویت کردند.



آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی عراق در بغداد

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از العربی الجدید، پس از دعوت صدر از عشایر، نیروهای امنیتی و شهروندان عراقی برای حمایت از «انقلاب اصلاح‌گرانه کنونی» و استفاده از «فرصت طلایی فراهم شده برای تغییر ریشه‌ای نظام سیاسی و قانون اساسی» و در مقابل، فراخوان چهارچوب هماهنگی برای تظاهرات عصر امروز به منظور «دفاع از حکومت و مشروعیت قانون اساسی»، تنش موجود میان دو طرف به شکلی بی‌سابقه افزایش یافته است.

در سایه افزایش نگرانی از تشدید تنش‌‌ها و احتمال بروز درگیری‌های خیابانی، دستوراتی به یگان‌های ارتش و دستگاه‌های امنیتی برای حضور گسترده در بغداد و مشخصا در منطقه الخضرا و مسدود کردن شماری از خیابان‌ها صادر شده است.

انتهای پیام

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28023 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]