چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
28251
۰۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

آمریکا درصدد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است

یک شبکه آمریکایی از تلاش واشنگتن برای معرفی تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داده است.



آمریکا درصدد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ان‌بی‌سی نیوز؛ دیپلمات‌های اروپایی و مقامات سابق آمریکایی به این شبکه خبری گفته‌اند که احتمالاً ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد و به دنبال اجرای دقیق‌تر تحریم‌های موجود، با تمرکز ویژه بر هدف قرار دادن فروش نفت تهران به چین است.

این دیپلمات‌ها همچنین از عملیات خرابکارانه علیه برنامه هسته ای نیز خبر داده‌اند که بعنوان یک گزینه می تواند روی میز باشد.

گفتنی است جدیدترین دور مذاکرات احیای برجام که در دوحه پایتخت قطر درحال انجام بود پایان یافت. طرف‌های مذاکره در دوحه هیچ اطلاعاتی در مورد نتایج احتمالی این دور از مذاکرات به رسانه‌ها اعلام نکرده‌اند با این حال طرف‌های درگیر در این دور از گفتگوها بر ادامه مذاکرات تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28251 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]