چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
34853
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۴۲

پیام تسلیت جبهه اصلاحات ایران در فقدان سیدمحمود دعایی

جبهه اصلاحات ایران در پیامی درگذشت سید محمود دعایی را تسلیت گفت



به گزارش اصلاحات نیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

بنام خدا

با گذشت زمان یک به یک السابقون السابقون انقلاب اسلامی و یاران امام(ره) با حسرت تحقق آمال و آرزوهای اسلامی و انقلابی خویش پای از این جهان فانی پر محنت برچیده و در منزلگاه دوست آرامش ابدی را برمی‌گزینند.

حجهالاسلام‌والمسلمین سیدمحموددعایی که نماد چهره رحمانی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود از دنیا رفت و غم و اندوه بسیاری در دل همه کسانی باقی گذاشت که به وجود چنین انسان‌هایی در برهوت عرصهٔ حاکمیت یکپارچه کنونی دل‌خوش داشته بودند. کورسویی که نشان می‌داد که می‌توان هم نمایندگی و مسئولیت داشت و هم فضایل انسانی را نگاه‌داشت و چشم بر فضیلت‌های دیگران نبست.

وجود او تمثیل و حجت بالغه‌ای بود که نباید حکم المأمورُ معذور به دست گرفت و چشم بر حقیقت‌ها و واقعیت‌ها بست.

او رسول همگرایی و عطوفت بود و به شاد کردن دلهای غمگین و یادآوری و بزرگداشت فضیلت‌های فراموش شده اهتمام داشت و زندگی خود را وقف پرسه زدن در پس‌کوچه‌های بی‌پناهی کرده بود. او نامداری بود که در جستجوی همدمی با بی‌نام و نشان‌های فاضل بود و نه هم ردیفی با بزرگ‌نمایان بی فضیلت.
حضوری بی سروصدا و‌ متواضعانه داشت، رفتاری بی‌تکلف و رفتنی بی تعارف و دنباله.
گرمای وجودش سردی‌ها را می‌زدود و صفای بودنش دل‌ها را می ربود.

اینک او رفته است و جای خالی او چه بزرگ می‌نماید. بعید است کسی بتواند به راحتی جای او را پر کند. او ساخته شده در مکتب مرادش امام خمینی(ره) بود و اکنون دوباره به او پیوسته است.
رفتی و رفتن تو، آتش نهاد بر دل/ از کاروان چه ماند، جز آتشی به منزل

درگذشت این عالم ربانی و دل‌سوخته مردمی را به خانواده، یاران و علاقه‌مندان و همه مردم ایران تسلیت گفته، علو درجات او را در محضر الهی مسألت داریم.
یادش زنده و نامش گرامی باد!

جبهه اصلاحات ایران
۱۶ خردادماه ۱۴۰۱

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34853 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]