دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
35076
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

برداشتن «محدودیت فیزیکی» به معنی رفع حصر نیست/ اتفاق خاصی رخ نداده است

مدیرعامل بنیاد باران درباره خبر منتشر شده مبنی بر برداشتن موانع فیزیکی از کوچه اختر و طرح این مساله به عنوان رفع حصر توضیح داد.



به گزارش اصلاحات نیوز؛ جواد امام درباره خبر منتشر شده در خبرگزاری میزان مبنی بر این که «صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد» گفت: در خود خبر تصریح شده که حفاظت برقرار است و تنها درب فیزیکی سر کوچه، برداشته شده است.

وی تاکید کرد: آن در باشد یا نباشد چندان مهم نیست و این در آهنی، مانع اصلی در تعریف حصر نبود. 

امام با اشاره به خبر منتشر شده در این زمینه تصریح کرد: در انتهای خود این خبر هم تصریح شده است که سر خیابان کماکان حفافظت برقرار است و عنوان شده که این حفاطت برای محافظت جانی از محصورین است در حالی که از اساس، به خاطر دستگاه های اجرایی و ریاست جمهوری در این منطقه، آنجا حوزه استحفاظی تلقی می شود و منطقه حفاظت شده است.

وی ادامه داد: این خبر به عنوان رفع حصر تنها می گوید، دربی که قبلا ایجاد شده بوده را برداشتند و این گونه نیست که یک در، سر کوچه تعیین کننده باشد چرا که حفاظت کماکان ادامه دارد و به نظرم تغییر خاصی در وضعیت حصر رخ نداده است.

/منیبان

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35076 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]