یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
33478
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۴۸

واکنش تند قالیباف به برخورد با زنان در ورزشگاه مشهد

رئیس مجلس شورای اسلامی هم به اتفاقات بیرون ورزشگاه امام رضای مشهد و برخورد شدید نیروها با زنان به وسیله گاز اشک آور واکنش نشان داد.



به گزارش اصلاحات نیوز؛ اتفاقات عجیبی که در برخورد با بانوان علاقه‌مند به فوتبال در حاشیه دیدار تیم ملی ایران و لبنان رخ داد، واکنش مقامات مختلف کشور را در پی داشت و رئیس جمهور هم دستور رسیدگی به این موضوع را داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم به حوادث ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس واکنش نشان داد و در حساب توئیتری خود نوشت: رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری‌های شتابزده بود، عموم مردم را متأسف و متأثر کرده است. کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأمور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوءمدیریت رسیدگی کند و زمینه استیفای حقوق بانوان محترم و ارجمند را فراهم نماید.

واکنش تند قالیباف به برخورد با زنان در ورزشگاه مشهد

منبع : eslahatnews.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33478 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 21 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]